مجله موبایل
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

 

بازی جدید و فوق العاده Apex Of The Racing v1.04.120306 یک بازی در ژانر مسابقات ماشین میباشد که این بازی داری کیفیت HD میباشد و دارای ماشین های مختلف و حالت های مختلف بازی کردن و حتی تیونینگ دستی ماشین ها میباشد , این بازی مخصوص آیفون 3 و 4 و 4S و آیپاد تاچ 3 و 4 و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 

 




 

مجموعه 30 عکس زیبا و مختلف در سایز 240x320 برای پس زمینه گوشی های موبایل آماده دانلود میباشد .

PersianMob.Net



 

 




 

بازی Area 51 Defense v1.4.3 یک بازی منحصر به فرد و با کیفیت HD میباشد و از دسته بازی های اکشن و استراتژیکی و دارای نزدیک به 100 مرحله مختلف میباشد , این بازی مخصوص گوشی های آیفون و آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 

 




 

نسخه جدید از بازی فوق العاده سونیک 4 با نام Sonic The Hedgehog 4™ Episode I v1.2 که اینبار برای گوشی های آیفون و آیپاد تاچ و آیپد قرار داده ایم .

PersianMob.Net



 
 

 




 

بازی The Settlers HD v1.0.3 یک بازی استراتژیکی و اکشن فوق العاده با گرافیک فوق العاده HD میباشد که اینبار برای گوشی های آندروید 2.1 و 2.3 قرار داده ایم .

PersianMob.Net

 




 

نسخه جدید از بازی فوق العاده پرندگان خشمگین در فضا با نام Angry Birds Space HD v1.0.1 که دارا مراحل فوق العاده و جدید میباشد که مخصوص آندروید 1.6 به بالا میباشد .

PersianMob.Net




 

نرم افزار Pencil Camera v2.5 یک نرم افزار فوق العاده جهت گرفتن عکس به صورت طرح مدادی میباشد که 11 افکت مختلف برای گرفتن عکس میباشد , این نرم افزار فوق العاده برای آندروید 2.2 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 

 




 

بازی جدید SoulCraft v0.6.0 یک بازی با گرافیک بالا در ضمینه اکشن و فانتزی میباشد که مخصوص تمامی گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید 2.2 به بالا میباشد , عکس های از محیط بازی در ادامه مطلب موجود میباشد .

PersianMob.Net



 

 




 

یک والپیپر زنده و جدید Frozen Window Full v2.01 در موضوع طبیعت و برف که میتوانید در پس زمینه گوشی خود یک والپیپر متحرک و سه بعدی 3D از بارش برف را داشته باشید , این نرم افزار مخصوص آندروید 2.1 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 

 




 

نرم افزار JDownloaderRcPro v1.2.6 یک نرم افزار مدیریت دانلود اینترنتی میباشد , با این نرم افزار تمامی دانلود های خود را با سرعت بالا انجام دهید , این نرم افزار مخصوص آندروید 1.6 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 

 




 

نسخه جدید از بازی معروف و فوق العاده Fruit Ninja v1.7.7 که یک بازی اعتیاد آور با حجم کم و گرافیک بالا میباشد , این بازی مخصوص آندروید 1.6 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 

 




 

نرم افزار AndroZip Root File Manager v2.7 یک نرم افزار کاربردی جهت انجام کارهایی مانند : مدیریت فایل , مدیریت آرشیو, مدیریت نسخه پشتیبان , تسک منیجر , جستجوی فایل , نصب و ارسال نرم افزار میباشد , این نرم افزار قابلیت کار با فایل هایی با پسوند ZIP, RAR, 7ZIP, GZIP, TAR, BZIP2 را دارا میباشد و قابلیت ایجاد فایل های ZIP,TAR,GZIP را دارد , این نرم افزار مخصوص آندروید 1.6 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم